Vilnius

Vilniaus širdies takas (5 km)

Lengvas
5 km|1 val. 30 min.
Vilniaus širdies takas (5 km)
Maršrtuto vieta žemėlapyje
Starto koordinates bei nuorodą į maršruto žemėlapį gausite el. paštu iškart po registracijos

Sudėtingumo lygis

Sudėtingumo lygis

Lengvas
Žygiavimo trukmė

Žygiavimo trukmė

1 val. 1 val. 30 min.

Nuvykimas ir parkavimas:  Nuvykimas –  naudojantis navigacija asfaltuotu keliu. Parkavimas – M.K. Čiurliono gatvės šalikelėjė (mokamas parkavimas). Taip pat patogu atvykti viešuoju transportu. 

Žygiavimas: Daugiausiai eisite asfaltuotais keliais, pėsčiųjų pramintais takais palei upę. Pasitaikys viena stati įkalnė, kurią lėtai žygiuodami įveiksite be didelių pastangų.

 

Lietuvos širdies asociacija bei iniciatyva www.nematomaliga.lt kviečia žygiuoti ir kartu paminėti Pasaulinę širdies dieną. Penki širdies formos maršrutai, kurių vieną rasite ir pačioje sostinėje! Trasoje ne tik atsipalaiduosite ir pasimėgausite gamta, bet ir sužinosite, kaip reikia rūpintis širdimi, kad ji išliktų sveika.

Širdies ir kraujagyslių ligos šiuo metu nulemia šiek tiek daugiau nei 50 proc. mirčių Lietuvoje. Reguliarus fizinis aktyvumas, subalansuota mityba ir kokybiškas poilsis – itin svarbūs širdies ir kraujagyslių ligų prevencijai bei kontrolei. Na, o būtent žygiavimas – vienas iš fizinio aktyvumo būdų, kuriuo užsiimti gali kiekvienas!  Žygiuodami specialiai Pasaulinei širdies dienai sukurtais maršrutais, pasieksite rekomenduojamą dienos fizinio aktyvumo normą, kuri suauguasiam žmogui siekia 30-60 min., o darydami tai 5-is kartus per savaitę – ir visos savaitės suagusio žmogaus rekomendacijas!

O žygiuoti ir gerinti sveikatą kviečiame su ritmu, kurį pajusite klausydami  specialiai „Širdies dienai“ sukurto grojaraščio:

Antėja
lapkritis 2022
Pr
An
Tr
Kt
Pn
Št
Sk
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4